~geehadelsayeed~

Har typ varit hemma hela helgen, inte gått ut alls. Jag måste plugga men orkar inte. Jag har typ suttit framför TV:n hela helgen. Är verkligen uttråkad. Alla mina öronhängen är borta, jag hoppas att ingen har tagit dem, dels för att de är väldigt dyra och fina. Jag vill inte tro att det är den personen som har tagit dem, mina syskon har inte tagit dem. Vi hade ju några här i helgen hemma hos oss. Jag märkte det i morse och sen dess så har jag letat men slutade och tittade på TV, hela min dag är/har varit förstöd , ni kanske tycker att det är konstigt att man är ledsen för att man har tappat bort lite smycken, men de var ju så fina :( 

//G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0